Tipy na fitness pre nohy

Aby boli vaše nohy fit. Precvičovanie nôh na každý deň!

fittnes-nohy-600



Špeciálnymi gymnastickými cvičeniami na doma, v kancelárii alebo na dlhších cestách, môžete posilniť svaly a zabrániť možným problémom s nohami. Pomocou cielených cvikov môžete udržať nohy v kondícii a zároveň pôsobiť proti možným ťažkostiam nôh.

Fitness tip č. 1

Posaďte sa na stoličku a položte nohy vedľa seba na zem bez toho, aby sa dotkli. Potom mierne zdvihnite jednu nohu a otočte ju 10 krát v smere hodinových ručičiek a 10 krát proti smeru hodinových ručičiek. Zmeňte nohu a zopakujte cvik s druhou nohou.

Fitness tip č. 2

Uchopte ceruzku prstami jednej nohy a držte kus papiera s druhou nohou. Teraz skúste použiť pero na maľovanie alebo popísanie papiera. Ak to nefunguje správne prvýkrát, nenechajte sa odradiť. Všetko je len o cviku.

Fitness tip č. 3

Stojte na špičkách a presúvajte svoju váhu zľava doprava a spredu dozadu. Môžete tiež po špičkách prejsť po miestnosti. Ak sa budete chcieť vrátiť, vráťte sa späť po pätách.

Zdroj: https://www.allpresan.com/de/beratung/fussfitness